برنامه نیروی متخصص فرانسوی زبان انتاریو

بازدیدکنندگان : 17231 نفر 1397/10/03
برنامه نیروی متخصص فرانسوی زبان انتاریو
- انتاریو دعوت نامه های خود را برای متقاضیان واجد شرایط  برنامه اکسپرس اینتری به طور منظم همچنان ارسال میکند.
انتاریوی کانادا برای بخش نیروی ماهر فرانسه زبان در سال 2018، 1609 دعوت نامه ارسال کرده است. همچنین اخیرا در تاریخ 13 دسامبر ، 13 دعوت نامه برای اقامت دائم کانادا ارسال شد و در مجموع با 45 دعوت نامه ی ارسال شده در تاریخ 6 دسامبر به طور کلی 58 دعوت نامه در این ماه برای نیروی ماهر فرانسه زبان ارسال شده است. 
برنامه نیروی متخصص اکسپرس اینتری انتاریو (تورنتو) که در سال 2018 بسیار فعال بوده 1609 NOI  که نشان دهنده علاقه استان به دریافت متقاضی است به اکسپرس اینتری صادر کرده است توجه داشته باشید دریافت NOI  به منظور قبولی در برنامه نیست صرفا تمایل استان انتاریو را برای پذیرش فرد نشان میدهد. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
اکثریت قریب به اتفاق NOI  های صادر شده در سال 2018 برای سه برنامه اکسپرس اینتری انتاریو که اولویت نیروی انسانی ، نیروی ماهر تجاری و نیروی ماهر فرانسه زبان انتاریو هستند بوده است.
کاندیداهای اکسپرس اینتری کانادا که نامه NOI را دریافت می کنند و برای برنامه استانی تقاضا صادر میکنند 600 امتیاز اضافی دریافت میکنند که جایگاه آنها را در استخر مجازی ثابت میکند.
این 600 امتیاز اضافی دریافت اقامت دائم کانادا را برای آنان تضمین میکند.
برنامه نیروی ماهر فرانسه زبان این امکان را به استان انتاریو(تورنتو) میدهد که استخر مجازی اکسپرس اینتری کانادا را بگردد و متقاضیانی که توانایی زبان فرانسه  CLB7  و انگلیسی CLB6 را با هم دارند را پیدا کند.
 
کاندیداها باید واجد شرایط یکی از دو برنامه نیروی ماهر فدرال کانادا و یا تجربه کانادایی باشند تا از استان اونتاریو NOI دریافت کنند.
استان انتاریو جمعیت فرانسوی زبان کمی دارد و به گفته آنها برنامه نیروی ماهر فرانسوی زبان میتواند به آنها کمک کند که این جمعیت را افزایش دهند.
 
برای بررسی شرایط خود فرم ارزیابی را تکمیل یا در تلگرام و پیج اینستاگرام پیام ارسال فرمایید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
فرنوش1399/03/22
با سلام چناچه آیلتس Clb 7 و مدرک زبان فرانسه B2 و امتیاز حدود 405 داشته باشیم میتوانیم از آنتاریو نامینیشن بگیریم؟ یا نیاز هست که گروه شغلی مطابق با noc های مورد نیاز آنتاریو داشته باشیم؟
  • گنجی
  • 1399/03/27
بله شانس اولیه را دارید به شرط رشته مرتبط.
امین1398/12/04
سلام
برای پذیرش قطعی در برنامه نیروی کار فرانسوی زبان تورنتو منظور از ایلتس (6) نمرات 5.5 در اسکیلهای اسپیکینگ و لیسنینگ و رایتینگ و 5 در ردینگ میباشد؟
برای مدرک فرانسه 4 تا b2 لازم است؟
هزینه اقدام رو لطف میکنید بگین.
سپاس
  • گنجی
  • 1398/12/04
جزئیات برنامه شامل امتیازبندی و مراحل کار برای شما ایمیل شده ولی چون از اشتراک ایمیل ما خارج شده اید حتما به دست شما نرسیده.
حمیدرضا1397/11/20
سلام
اینجانب مدرک زبان از کشور فرانسه دانشگاه رن دارم. آیا من مشمول این قانون میشوم.
با احترام
  • گنجی
  • 1397/11/21
اگر مدرک زبان فرانسه بی2 و ایلتس 5 توام داشته باشید میتوانید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن