سود بانکی کانادا طی 3سال آینده ثابت خواهد ماند

بازدیدکنندگان : 7031 نفر 1399/04/29
سود بانکی کانادا طی 3سال آینده ثابت خواهد ماند

سود بانکی کانادا طی 3سال آینده ثابت خواهد ماند

شیوع کرونا منجر به ثبت رکورد جدید بیکاری در کانادا شده. دولت کانادا در ماه مارچ 2019 در حدود 1 میلیون تقاضای بهره‌مندی از بیمه بیکاری واصل کرده.
دولت کانادا برای کمک به اقتصاد این کشور بسته 82 میلیارد دلاری که بزرگترین کمک دولتی در تاریخ کانادا بوده را انجام داد.
 
بسیاری از افراد این بحران را بیشتر از بحران سال 2008 می دانند. در کانادا بیزینس های زیر (13درصد حجم اقتصاد کانادا) بیشترین ضربه را دیده اند و صلاح بر ارسال پرونده مهاجرتی در این نوع مشاغل مخصوصا برنامه های کارآفرینی استانی نیست:
- بخش خرده فروشی
- خدمات غذایی
- حمل و نقل
- سرگرمی
- هتلداریفرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
از سوی دیگر بانک های بزرگ کانادا با انعطاف بیشتری به وام دهندگان نگاه می کنند. زیرا پیش بینی می کنند پیامدهای این بحران مرتبط با سلامت جامعه، تا 6ماه الی 1سال آینده وجود داشته باشد.
البته کانادا بسیار بهتر از همسایه خود(آمریکا) عمل کرد و نتایج خوبی را بدست آورد که جای تحسین دارد. درآمریکا 41ایالت از 50 ایالت به حال نیمه تعطیل درآمده اند و روزانه 2.8 میلیارد دلار خسارت می بینند. یعنی تقریبا 350میلیارد دلار ضرر از ابتدای ویروس کرونا. کشورهای دیگر مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا بیشترین آمار قربانی را بعد از آمریکا داشته اند. دولت فرانسه 50میلیارد دلار اختصاص داده که برابر 2 درصد اقتصاد این کشور است.
 
رئیس بانک مرکزی کانادا با تقدیر از کمک هزینه های اضطراری دولت کانادا، هشدار داد که بدهی های عمومی دولت در سال آینده تبعات منفی خواهد داشت ولی با توجه به اعتبار بالای کانادا ، مشکلی در استقراض از جامعه بین الملل نخواهیم داشت. لذا برنامه های سرمایه گذاری در کانادا و همچنین استارت اپ ها رو به رشد و مورد حمایت دولت کانادا خواهند بود.
استفن پولوز رئیس بانک مرکزی کانادا، نرخ سود بانک مرکزی کانادا را اعلام کرد و سکان مدیریت را به تیف مک کلم Tiff Macklem واگذار کرد. نرخ سود بانک مرکزی کانادا ماه مارس به 25صدم درصد کاهش پیدا کرد و هنوز هم ادامه دارد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن