نیروی متخصص ساسکاچوان

بازدیدکنندگان : 13928 نفر 1397/09/28
نیروی متخصص ساسکاچوان
استان ساسکاچوان 514 دعوتنامه در آخرین انتخاب برنامه اکسپرس اینتری برای مشاغل مورد نیاز استان صادر کرد.
برنامه استانی ساسکاچوان از ماه ژوئیه تاکنون 3337 دعوت نامه صادر کرده است.
استان ساسکاچوان این دعوتنامه های جدید را برای بخش نیروی ماهر بین المللی در 23 نوامبر صادر کرد که 247 دعوت نامه به کاندیداهای سیستم اکسپرس اینتری فدرال رسید. 267 دعوت نامه دیگر به کاندیداهای مشاغل مورد نیاز استان که حداقل 64 امتیاز داشتند رسید. کمترین امتیاز در این دوره 63 بود که به متقاضی نیروی ماهر خارجی رسید.
کاندیداهای اکسپرس اینتری که برای برنامه های استانی درخواست داده و پذیرفته شده اند 600 امتیاز اضافی دریافت میکنند که به طور قطع این امکان را به آنها میدهد که برای اقامت دائم خود اقدام کنند.  
برنامه اکسپرس اینتری متقاضیان را تحت سه گروه مهاجرتی دسته بندی میکند : 1. نیروی ماهر فدرال 2. برنامه تجاری فدرال و 3.تجربه کانادایی.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
برای شرکت در برنامه استانی ساسکاچوان متقاضی می بایست یک پروفایل جدا در برنامه استانی ساسکاچوان تحت برنامه EOI  باز کند.
23 نوامبر ، پنجمین دوره ای بود که ساسکاچوان سیستم انتخابی خود را از اولویت انتخاب اولین کسانی که ثبت نام کرده اند به سیستم EOI  و امتیاز بندی تغییر داده است. 
تحت سیستم EOI، اولین قدم برای هر کسی که مایل به کاندید شدن در استان ساسکاچوان است، ایجاد پروفایل و ارائه اطلاعات درخواست شده در مورد تحصیلات، تجربه کار و دانش زبان فرانسوی و انگلیسی است. 
پروفایل ها بر طبق سیستم امتیاز بندی نیروی ماهر رتبه بندی میشوند و تحت زیر شاخه های مربوطه قرار می گیرند و سپس دعوت نامه ها برای کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را گرفته اند صادر میشود.
به منظور واجد شرایط بودن برای این برنامه، کاندیدا باید حداقل دارای 60 امتیاز در شبکه سیستم امتیاز بندی استان ساسکاچوان باشد  و حداقل دارای یک سال سابقه کار در ده سال گذشته در مشاغل مورد نیاز استان باشد.
همچنین نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی برای این برنامه وجود ندارد.
به طور کلی ساسکاچوان در حال حاضر 3337  دعوت نامه از طریق برنامه نیروی ماهر بین المللی صادر کرده است که 1552 عدد به متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری و 1785 عدد به کاندیداهای مشاغل مورد نیاز استان رسیده است.
برای ارزیابی شرایط خود باید فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا جواب فرم برای شما ایمیل شود یا از طریق تلگرام و اینستاگرام پیام دهید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
م.رحمانی1397/10/11
بنده ۳۵ سال سن دارم و کارشناس ارشد مهندسی مواد با ۵ سال سابقه هستم.همسرم ۳۶ ساله هستن و کارشناس ارشد مهندسی مواد با ۱۱ سال سابقه. شانسی برای گرفتن اقامت کاری برای ما وجود دارد؟
  • گنجی
  • 1397/10/11
بدون مدرک زبان امکانپذیر نیست. /باید ایلتس 7.5 بگیرید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن