تمدید مجدد محدودیت های سفر به کانادا

بازدیدکنندگان : 4183 نفر 1399/07/08
تمدید مجدد محدودیت های سفر به کانادا

کانادا محدودیت های سفر را به مدت 30 روز دیگر تمدید کرد!

کانادا محدودیت های سفر برای ورود مسافران خارجی را برای یک ماه دیگر نیز تمدید کرد با افزایش تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا و به منظور حفاظت از سلامت افراد کانادا محدودیت های سفر به کانادا را مجددا تمدید کرد.
محدودیت‌های سفر اکنون تا 31 اکتبر2020 (10 آبان 99)تمدید شده. با وضع محدودیت های اعمال شده از 18 مارس تا 30 ژوئن 2020 تا کنون دولت کانادا بصورت ماهیانه و با بررسی شرایط نسبت به تمدید محدودیت ها اقدام می کند. این محدودیت ها شامل کلیه سفرهای غیر ضروری و توریستی از جمله کلیه افرادی است که ویزای توریستی کانادا را دارند.
علاوه بر این، دستور قرنطینه اجباری به محض ورود به کانادا که از ماه مارس 2020 در حال اجرا بود نیز تمدید شده است. مسافران معاف از محدودیت‌های ورود به کانادا اگر مجوز ورود به کشور را داشته باشند باید به مدت 14 روز را در قرنطینه سپری کنند.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 

چه کسی می‌تواند به کانادا سفر کند؟

براساس اطلاعیه‌های اداره مهاجرت کانادا IRCC گروه‌های زیر از محدودیت‌های سفر معاف هستند:

• شهروندان کانادایی – سیتی زن(پاسپورت)
• افراد دارای اقامت دائم – دارای کارت PR
• برخی از افرادی که برای دریافت اقامت دائم کانادا قبول و تأیید شده‌اند Confirmation of Permanent Residence (COPR)
• برخی از نیروهای کار موقت خارجی
• برخی از دانشجویان بین‌المللی
• اعضای خانواده درجه یک خانواده‌های شهروندان کانادایی و دارندگان اقامت دائم (همسر، فرزند، والدین،...).
 

کانادا هنوز مهاجران را می‌پذیرد

کانادا همچنان به مهاجرانی که مورد نیاز بازار باشند و به بهبود اقتصادی کانادا کمک می‌کنند، استقبال می‌کند.  برنامه‌های مهاجرت همچنان فعال هستند و از متقاضیان مهاجرت دعوت می‌شود تا قدم‌های بعدی را برای دریافت اقامت دائم بردارند. بعلاوه به تازگی اداره مهاجرت کانادا یک سیاست موقتی را ارائه داد که در آن افرادی که به عنوان توریست در کانادا ساکن بوده و دارای پیشنهادات کاری کانادایی هستند، می‌توانند بدون نیاز به ترک کشور درخواست مجوز کار کنند.همچنین متقاضیان اقامت موقت کانادا که اکنون در این کشور سکونت دارند از ارائه بیومتریک معاف هستند.

 

تعداد ITA های صادر شده توسط Express Entry بیشتر از همیشه بوده است!

گرچه تعداد درخواست اقامت دائم‌های پذیرفته شده در کانادا در مقایسه با این زمان در سال گذشته کاهش یافته است، اما بر اساس آخرین داده‌های اداره مهاجرت، دولت فدرال تاکنون بیش از هر سال از طریق سیستم ورود سریع دعوت‌نامه درخواست اقامت دائم‌ ITA صادر کرده است.

در ماه آگوست چهار قرعه‌کشی ورود سریع برگزار شد. کانادا از طریق برنامه‌های تحت پوشش سیستم ورود سریع، که عبارتند از برنامه نیروی ماهر فدرال، برنامه نیروی کار فنی ماهر فدرال و برنامه افراد دارای تجربه کار کانادایی، از متقاضیان دعوت می‌کند.
کانادا همچنین یک قرعه‌کشی ورود سریع با هدف پذیرش متقاضیان برنامه‌ی انتخابی استانی (PNP) برگزار کرد. به متقاضیان اکسپرس انتری که از طریق PNP از طرف یکی از استان‌های کانادا انتخاب می‌شوند، به طور خودکار 600 امتیاز اضافی تعلق گرفته و بدین ترتیب در قرعه کشی اکسپرس انتری دریافت دعوت‌نامه درخواست اقامت دائم‌ ITA برای آن‌های تضمین می‌شود.
قرعه‌کشی PNP توسط استان‌های بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، مانیتوبا، انتاریو و جزیره پرنس ادوارد در ماههای گذشته برگزار شد.
 

آینده‌ی مهاجرت به کانادا

دولت فدرال و مردم کانادا هنوز از ورود مهاجران استقبال می‌کنند. با این حال، همه‌گیری جهانی ویروس کرونا باعث ایجاد چالش‌های اقتصادی در کانادا و تمام جهان شده که مهاجرت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

اکثر اتباع خارجی هنوز هم می‌خواهند به کانادا بیایند، زیرا بسیاری از آن‌ها گزارش کرده‌اند که مشکلات اقتصادی در کانادا به اندازه کشور خودشان زیاد نیست. در عین حال، رکود اقتصادی در کشور آن‌ها ممکن است پرداخت هزینه‌های مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا را که در سال جاری افزایش یافته، برای برخی از مردم دشوارتر کند.
 
به علاوه دولت کانادا باید اقتصاد و جو سیاسی را ارزیابی کند تا تصمیم بگیرد که اهداف مهاجرت این کشور برای سال‌های بعد از سال 2020 چگونه خواهد بود. کانادا تا 1 نوامبر از طرح و برنامه‌ی مهاجرت چند ساله خود رونمایی می‌کند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
سعید1399/08/07
با سلام هزینه قرنطینه شدن در هتل چقدره ؟؟؟
  • گنجی
  • 1399/08/24
بسیاری از هزینه ها را دولت تامین می کند. ولی هزینه اقامت از 150دلار برای هرشب هست.
محمد رضا 1399/07/14
سلام. برای ما csqحدود ۴۰روزپیش آمده. منظره اعلام پاسپورت هستیم انشاالله. کی اعلام میکنن
  • گنجی
  • 1399/07/17
نوع برنامه ای که اقدام کردید؟
Miead 1399/07/08
چرا بعد گذشت ۱ سال و ۱ ماه از انگشت نگاری هنوز جوابی دریافت نکردم ، کار گذار هم ایمیل میزنه جواب خاصی نمیدن ، آیا با گذشت این تایم احتمال ویزا شدن بالا میره ؟ درخواستم هم توریستی بوده
  • گنجی
  • 1399/07/12
ما ایمیل زدیم جواب دادند، چه ویزای داشتید؟
تاخیر تاثیری در نتیجه ویزا ندارد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن